sobota 14. dubna 2012

Cyklovýlet: Krahulec

Název je možná trochu zavádějící, jelikož do lesa, jenž nese tento honosný název, jsem se sice chtěl co nejdříve podívat, ale nečekal jsem, že jako cíl výletu bude tato lokace skoro bezvýznamná. Objevil jsem ji už v zimě a těšil se na lesní projížďku neznámým, ač blízkým, místem.

Ale pěkně od začátku...
Už jsem nemohl vydržet a pročištění a dofouknutí kola tomu jen přidalo. Konečně první příležitost obléci dres a vyrazit do přírody spálit ještě pozůstatky z Vánoc :). Sice na krátké to bylo tak na hraně, ale na sluníčku se dalo vydržet. Vyjel jsem tedy se záminkou zahřát kolo a podívat po objevených místech hned za humny. Nic nepřehánět. První lokace byla lesní cesta, která mne zaujala jednou fotografií a ve skutečnosti vůbec nezklamala. Popravdě trochu přemýšlím, jestli zde nezaložit kešku, byla to opravdu nádhera a lokací na skrýš bylo požehnaně.

Druhou plánovanou lokací, byl zmiňovaný les Krahulec, který sice byl nádherný, ale zklamal mne nemožností projetí - na cestě byla zamčená brána. Ujel jsem tedy jen kratší kousek směrem od Bítouchova a ten spodní mne už tolik kvůli zamčené oblasti nelákal, ale asi jej někdy projedu odspodu. Nicméně jelikož to byla ta větší plánovaná lokace, tak je zmíněná v názvu i přesto, že velký zážitek nezanechala.

Protože kolo ještě nebylo zahřáto (přeci jen moc teplo nebylo a postupem času se to jen zhoršovalo), vydal jsem se ještě po turistické cestě na Zvířetice a pak zajel několikrát projeté kolečko Bakov - Nová Ves - Klokočka - Bakov - Debř. V klokočském lese jsem také v zahájené cyklo-sezóně zajel k víle a ježibabě s prosbou o kvalitní, krásné a bezpečné cyklovýlety v tomto roce :).

Jsem ale nadšený, kolo mi už chybělo.



Cyklistická trasa 1513258 - powered by Bikemap 

Žádné komentáře: