neděle 1. července 2012

Cyklovýlet: Propast

Odpolední krátkou vyjížďku v parném počasí jsem absolvoval pro jednu novou a jednu dlouho odkládanou keš, jejíž lokaci nese i název příspěvku.

Začali jsem s bráchou na mnou odlovené kosmonoské kešce v klidné lokaci s výhledem na město. Tady jsem se trochu nudil, než brácha konečně pochopil moje nepřímo vyřčené nápovědy :). Zplaveni horkem, vyjeli jsme směr koupaliště v Kosmonosích, ale místo vody nás chladil pouze lesní stín a z upadání vedrem mne dostávala létající klíšťata (tyhle potvory fakt nesnáším). Po chvilce hledání nalezeno a pro změnu se hledala cesta kudy k propasti, abychom nemuseli znovu šlapat kopec :). Nakonec se logické odvození podařilo zrealizovat po polní cestě. Tajuplný hlas ducha místní keše mi opět zněl v hlavě hledajíc potřebnou indícii jsme na místě strávili zhruba 25 minut. Jelikož ani brácha, který již dříve sám a bez nápovědy indícii nalezl a nyní nebyl úspěch schopný opakovat, prozradil mi souřadnice finálky, pro kterou jsem si vyšlápl a vylezl snad tou nejhorší cestou.
Propast si budu ještě dlouho pamatovat, a to ani nemluvím o obyvatelích keše...

Žádné komentáře: