sobota 10. března 2012

Asi jsem zjihnul

Kdo alespoň trochu pocítil mou "médiátéku" nebo alespoň zná můj Last.fm účet, dobře ví, že tíhnu k elektronické hudbě a také dub-step prvkům.

Nedávno jsem čistě náhodou díky kolegovi z práce učinil, skoro bych se nebál říct, osudový objev. Stáhl jsem z jeho "flashky" pár alb ve FLACu pro takový náhled, jelikož vím jak on dokáže ocenit kvalitní a čistý zvuk. Ještě ten večer jsem si při práci u PC do svých špuntů pustil stažená alba a vychutnával jejich čistotu s kvalitním zpracováním, tedy alespoň do doby, kdy můj play-list narazil na album Katie Melua - The House. "To je dobrý", řekl jsem si při prvních zvukových projevech - volume doprava. Nemohl jsem se u tohoto alba dál věnovat práci, ale vůbec mi to nevadilo, protože jsem jen v klidu usadil, zavřel oči a vychutnával ten nádherný hlas.


Katie je sice laděná trochu do romantiky, což neodpovídá mému oblíbenému žánru, ale mám pocit, že mé uši přesně tohle potřebovaly a možná už pěkně dlouho :).

Možná si při "obyčejném" poslechu řeknete, že to je normální písnička nebo nic tak zvláštního. Určitě to každého zdaleka nedostane do kolen tak jako mne, ale jsem moc rád, že jsem ji poprvé slyšel právě v nejlepší možné kvalitě a na lepší reprodukci, protože bych si možná také jinak řekl, že to není nic extra, zvlášť při mém vkusu :). Proto pokud chcete božský hlas Ketie slyšet, porozhlédněte se po co nejlepší kvalitě. Třeba se vám bude i hodit na romantické večery...

Nebo pokud se vám nechce hledat, zkuste si třeba na ukázku nebo pro rychlý názor přehrát výše zmíněné album, kterém slyšel jako první:


Na základě akustického požitku jsem si i vytvořil nový play-list na last.fm, kde zatím Katie dominuje. Dokonce i když je Katie nový přírůstek do mé "médiátéky", celkem rychle šplhá v žebříčku nejpřehrávanějších interpretů, za což může i fakt, že si ji vychutnávat v co nejlepší kvalitě a s lepší reprodukcí než jiné skladby a právě odtud se mi scrobblí na účet last.fm.

Žádné komentáře: