pondělí 15. srpna 2011

Vygenerujte si panorama

Při hledání nějaké funkce pro zvýraznění dojezdových vzdáleností v mapě jsem narazil na jednu zajímavost, která mne ještě více zaujala. Jedná se o možnost vygenerování panoramatického pohledu, respektive viditelného reliéfu s popisky vrcholů v okolí. Autorem generátoru panaroma je Ulrich Deuschle.


Teď už budete na rozhlednu či jiné vyhlídky lépe vybaveni. Zkuste si vygenerovat panorama, stačí jen zvolit libovolné místo a výseč pohledu.

Výše uvedené panorama je z věže zříceniny hradu Zvířetice, kterou jsem bohužel navštívit nemohl (bylo moc lidí a já nechtěl nechávat kolo bez uzamknutí dole). Tak alespoň pár fotek na závěr, které jsem pořídil při průjezdu okolo této zajímavé památky.


P.S.: Pokud by někdo věděl o nějaké funkci pro zvýraznění dojezdových vzdáleností od libovolného bodu na mapě České republiky, rád bych se o ní dozvěděl (pokud možno nejlépe na mapách Googlu). Našel jsem jen zmínku, že tato funkce funguje v Infomapě 13, která je placená.

Doplněno:
Pro uložení obrázku byl použit doplněk pro Google Chrome Awesome Screenshot. Na sjednocení černobílé a barevné verze panorama potom grafický editor Photoshop, na který sem nebudu dávat odkaz pro stažení :).

Žádné komentáře: