pátek 12. srpna 2011

Nejsem robot!

Ti co klikni na tento článek zřejmě podle nadpisu očekávají něco jiného, než čemu se zde chci věnovat, ale kdo ví.

Jde totiž hlavně o hudbu a právě skladba, nesoucí stejný název jako článek mne také svým označením zaujala. Marina & The Diamonds – I Am Not a Robot, kterou si můžete poslechnout níže nebo třeba na mém oblíbeném grooveshark(u). Nejprve mne svým začátkem moc nepotěšila, ale později se to zlepšilo, a to tedy z mého pohledu o dost. Teď je s tímto songem moje zaujetí spojeno už od samotného začátku, protože nejen vím, co bude následovat, ale skvěle to zapadá do celku a já snad i ten začátek vychutnávám více :).


Abych ale vše uvedl na pravou míru, hledám novou hudbu, která mne osloví a bude tak nějak pro mne vyjímečná, nic nenapodobující a melodická. Řekl bych, že požaduji, aby pro mne byla i psychedelická, přesně tak jako je definice tohoto cizího slova. A tak se porozhlížím po Last.fm a hledám podle doporučení a žánrů zvuky lahodící mému uchu.
Někdy ovšem narazím (náhodou) na skladbu, která mne velice zaujme, ale bohužel další skladby interpreta se už s mým nadšením nesetkávají. Takovou skladbou je například výborná Sia – Breathe Me, kterou rovněž naleznete ve žraločí databázi, kde si ji můžete poslechnout.


Mezi další mé velké objevy, které si teď asi nejčastěji pouštím, jistojistě patří Lamb – Butterfly Effect (Instrumental) - [poslech] a Gus Gus – Within you - [poslech].
 

No a pokud by snad tento výběr někoho natolik oslovil (takovou osobu bych rád poznal :)), může mrknout na můj last.fm profil co dalšího prošlo mým sluchovým ústrojím nebo mrknout na nástřely v playlistech.

Přeji příjemný poslech alespoň s takovým pocitem, který zažívám já.

Žádné komentáře: