úterý 15. března 2011

Mám doma hologram!

Dnes při odchodu z práce mne překvapila SMS: "Mam pro Vas zasilku. Ozvete se prosim. PPL." Ihned jsem volal a přemýšlel o kdo mi co mohl poslat a jestli se nejedná o nějaký trik jak z lidí vytáhnout peníze za zabalenou cihlu.

Přesto, že doma jsem byl za 5-10 minut, PPL měl naspěch a zásilku, kterou nebylo třeba platit, nechal naproti u sousedů. Balík to byl velký a lehký. Nejdříve jsem přehlédl odesílatele, a tak z nedočkavosti a radosti jsem začal vybalovat. Při rozbalování jsem měl dojem, že mi někdo poslal prázdné krabice plné papíru - následovaly asi 2 stupně, které uvnitř obsahovaly výstelku a další krabici :) - z toho jedna byla dárkově zabalená.

Po rozbalení všech vrstev na mne vykoukl domácí hologram - mirascope. Odesílatel byl D. Franc z Google User Group, který mi udělal velkou radost. Tímto bych mu chtěl poděkovat za krásný dárek, moc mne potěšil.

Přikládám pár snímků pro názornost:

Žádné komentáře: