pátek 9. července 2010

Jak jsem se zabydlel v HTC Desire

Rozhodl jsem se vám ukázat jak jsem se zabydlel v HTC Desire se systémem Google Android. Tedy abych byl přesný, ukážu vám své plochy a výpis aplikací, které používám.

Napřed tedy snímky jednotlivých obrazovek:


Jak je vidět, vystačím si s 5-ti plochami, které mám uspořádané dle obsahu. Tedy nalevo, od hlavní (prostřední) plochy, mám různé widgety, aplikace a prvky pro nastavení, kde například může zaujmout widget od Googlu s počasím (otevřená aplikace na spodním snímku). Napravo mám zas užitečné aplikace a informace v podobě map (viz otevřená složka na spodním screenu), dokumentů, komunikačních kanálů, upomínek a dalších. Na zbylých obrazovkách mám už jen widgety z prostředí HTC Sense, tedy počasí a FriedStream. Krajní plochy mám zatím nevyužité. Pokud vás třeba náhodou zajímá co je to za černý puntík v pravém horním rohu na pravé obrazovce od té hlavní, pak vězte, že se jedná o widget ukazující fázi měsíce, který se tedy zrovna blíží k novu, jenž je v neděli 21:40.


Seznam aplikací, které mám v mobilu (kromě Google widgetu s počasím a zprávami), je k nahlédnutí na adrese: http://www.appbrain.com/user/maila7/htcdesire.
Zde zmíním jen pár opravdu zajímavých a užitečných aplikací, které bych asi nejvíce postrádal.

WordMate Dict - zde mám CZ>EN, EN>CZ slovník a slovník cizích slov
AudioManager Widget - nástroj na správu hlasitosti veškerých zvuků v OS Android
c:geo ~ geocaching for Android - nejlepší aplikace pro geocaching, velice chválím
RMaps - používám pro offline mapy, jejichž zoom levely a potřebné výřezy si sám vytvářím
MyBackup Pro - snad nejlepší aplikace na zálohu / obnovu dat, aplikací a nastavení
AppBrain App Market - vytvoří tento seznam (viz odkaz výše) a hlídá aktualizace programů jenž nejsou z marketu
Google Maps - netřeba nic moc dodávat, prohlížím tam mimo jiné i latitude nebo příspěvky z Buzz
OS Monitor - přehled o telefonu, správa a spotřeba CPU, baterie a další a další
fring - free video calls, IM - pro (video)hovory přes skype, GTalk a fring
Tricorder - taková blbůstka, ale využívá všechny senzory, které mobil má - opravdový tricordér jako ve Strar Treku :)
Astrid Task/Todo List - na úkoly a upomínky
Dropbox - online úložiště souborů - snadné přeposílání a sdílení dat
ASTRO File Manager - souborový manažer
My Tracks - nejlepší aplikace na záznam trasy - již jsem zmiňoval v článku S Androidem na cestách
GDocs - přístup k dokumentům Google
Free Advanced Task Manager - sice prý nepotřebná aplikace, ale pro uvolnění paměti a úsporu baterie se moc hodí
Barcode Scanner - pro skenování QR a jiných 2D kódů
GPS Status - užitečný a potřebný pro aplikaci c:geo
APNdroid - zamezí přístupu na mobilní internet přes 3G/EDGE/GPRS - šetří peníze :)
Simple Last.fm Scrobbler - jak už název napovídá, používám jako scrobbler na můj last.fm účet
Documents To Go 2.0 Main App - umožňuje vytváření a editaci office dokumentů
Bubble - po kalibraci slouží jako vodováha - je to přesné, když máte rozumně tvarovaný mobil
Compass - zkrátka kompas
Meebo IM - multi instant messenger (používám v něm GTalk, ICQ, Facebook, MSN, Jabber)

No, a to by mohlo stačit, každý má jiné potřeby a preference. Tady jsou ty mé a pokud budou nějaké otázky, s chutí do toho.

Žádné komentáře: