úterý 1. června 2010

Mám chutě a nejsem náročný!

Poslední dobou, vlastně to trvá už sakra dlouho, mám stále chutě na něco s masem, sýry nebo skořicí a nevypadá to, že by mne měly brzo opustit. Prostě je mi jedno co přede mne "hodíte", pokud to jídlo bude obsahovat alespoň jednu položku z výběru: maso, sýry, skořice. Nejlépe ale vše dohromady :).

Vlastně když o tom teď přemýšlím, masa se nevzdám nikdy (nebo dokud budu mít zdravý rozum). Sýrů také ne, hlavně ty s plísní bych velice postrádal. A skořice? Já vlastně nevim proč mě láká skořice, jednoduše je dobrá a chutná mi. Přitom je to jenom taková kůra ze stromu, co? Já prostě miluji jeji vůni a takovou tu "čarovnou" chuť. Jen si na ni vzpomenu a dostanu chuť na něco se skořicí. Koukám, že jsem ji zde věnoval nejvíce textu :). Asi se na Facebooku přidám k fanouškům do skupiny "Skořice" :).

Čeho bych se dokázal vzdát, a vlastně i rád, je zelenina. Když už, tak trochu té syrové, ale hlavně ne dušenou, sterilovanou, kysanou nebo co a jiné takové hrůzy podobné těm "kunovjankám", "majolenkám", "apolenkám", fuj. A nejhorší je celer, jo. Skořice, skořice, skořice, musim zas rychle začit myslet na skořici..... :).

Žádné komentáře: