pátek 12. března 2010

Mám nový objev: Florence + The Machine

K tomuto objevu přispěl Pavel Ševela, který si videoklipy od Florence + The Machine dal do oblíbených a tím pádem upozornil na několika místech i mne. Mám rád sdílení obsahu, zvlášť když máte správné přátele se stejným vkusem a zájmy. Několikrát mi takto pomohla i Lenka Urbanová, se kterou si někdy tímto způsobem vyměňujeme své objevy na hudebním poli.

Miluji ženský vokál a delší dobu jsem hledal něco podobného skupině Metric. Na Groveshrarku a Youtube jsem si poslech několik dalších písniček s výsledkem, že se co nejdříve podívám po albech od Florence + The Machine. Na ukázku pod článek přikládám jeden videoklip. Ti zběhlejší si jistě dovedou další písničky najít třeba na Groovesharku, Youtube nebo last.fm. Nebudu Vás přece vodit za ručičku, navíc třeba po cestě objevíte něco zajímavého ;).

Žádné komentáře: