čtvrtek 14. ledna 2010

Zima v Pardubicích

Že se v Pardubicích moc neuklízí jsem věděl. Třeba listí, které obyčejně padá na Podzim, leží ještě někde pod sněhem. A proto jsem byl zvědavý, jak bude vypadat Zima v Pardubicích po týdnu bez sněhových přeháněk.
Hromady sněhu na chodnících jsou asi nejhorší v lokalitě kolem Autobusového nádraží (pokud máte jiné zkušenosti, podělte se o ně v komentářích). Odtamtud foto nemám, byl jsem rád, že jsem se prohrabal na Legie, kde mne mile překvapil Tatíček - Taťka šmoula (viz foto níže).


Tatíček - Taťka šmoula, Legie


Přesto, že už skoro týden nesněžilo, situace na silnicích (místy) a chodnících je odstrašující. Příště jedu se sněžnicemi.


Silnice, Stavařov


Chodník, Studentská


Nejvíc mne na této situaci pobavila pěší jednosměrka před Dopravkou. Chodník taky stál vždycky za houby. Místní studenti jistě potvrdí, že tento chodník, například po dešti, je nepoužitelný a lepší je se brodit blátem než hlubokými kalužemi. Jednosměrku v zimě jsem ale nečekal, chyběl už jenom semafor na obou koncích.


Pěší jednosměrka před Dopravkou


V Mladé Boleslavi jsem tedy podobnou situaci nikde neviděl, dokonce ani v Sobotce, Jičíně, Hořicích a Hradci Králové. Pardubice jsou prostě zvláštní. Už jen když vzpomenu na semafory pro pěší, jejichž zelená zhasíná 2 kroky po rozsvícení a signalizuje "Stůj". Dále znovu následuje dlouhá červená, při které se skoro nic, ani na silnicích, neděje.

Žádné komentáře: