pátek 1. ledna 2010

Jsem v očekávání...

Již nějakou dobu si brousím zuby na lepší mobil. S mým starým Li (K550i) už vlastně skoro nepíšu SMS a výjimečně volám. Já potřebuji být online a mít možnost zastoupit Notebook - spravovat online kalendář (Google kalendář), vyřizovat poštu (Gmail), vědět o novinkách, které mne zajímají (Reader a Twitter), být v kontaktu s přáteli (Facebook) nebo jen spravovat svůj seznam úkolů (Tasks).

Rozhodování.

Nejprve jsem se tedy rozhodoval jaký Operační Systém zvolit. Rozhodování mi usnadňoval fakt, že chci volit mezi OS Windows Mobile a OS Android. Po informacích a průzkumu trhu u mne převažoval právě OS Android, který mi dokonce všichni, které jsem oslovil doporučovali. Velkou váhu má jistě i to, že prakticky vše mám na Googlu a využívám převážně jeho aplikace, což i vyplývá z mého výčtu výše. Kdo mne zná, tak plně chápe, že u mne jako Googlera nebo chcete-li Gugera to ani jinak nejde :).

Výběr byl tedy velmi usnadněn a omezen jen na OS Android, ale vybrat si ten správný mobil podle hardwarové výbavy....
Vlastně od začátku jsem zastáncem značek Sony a Ericsson - nyní po spojení firem Sony Ericsson a krok stranou u mne znamenal pouze HTC nebo později Google phone. Z dostupného uvedení mobilů těchto značek, mi vlastně vyhovovala jen XPERIA X10 právě od Sony Ericssonu. Všude jinde mi něco vadilo.

Mám jasno!

Už čekám jenom na Rachael (pravděpodobné kódové označení XPERIA X10). Neznám cenu, konečnou výbavu telefonu ani datum prodeje. Sleduji jen dění okolo této krásky, kochám se jejími videi a závidím těm, kteří měli k dispozici si vyzkoušet prototyp.




Přesto že byl prototyp uveden s Androidem 1.6, objevují se dohady a spekulace, že do vydání, které se odhaduje na březen (alespoň u nás), bude telefon vybaven verzí 2.0. Stejně tak se diskutuje o velikosti paměti RAM, která by mohla být navýšena.

Nemůžu se dočkat a nejsem sám kdo má takové pocity. Ještěže aspoň nedávno unikla rychlá uživatelská příručka :).

Žádné komentáře: