neděle 18. září 2011

Dobrý tah

O logické hře Portal jsem dlouho věděl, ale nějak odolával, abych si ji zahrál.
Uniklo mi ale, že přes Steam je k dispozici zdarma, což mne přesvědčilo (když už tam účet stejně kvůli demu Mafie 2 mám).



Hru jsem dohrál během chvilky, ale krásně splnila svůj účel. Naladila mne totiž na Portal 2, po kterém teď začínám toužit daleko více a hodlám si jej zahrát.

Takové hry se mi prostě líbí a Valve odvádí dobrou práci, i když chválit je moc nemohu, jelikož už pěkně dlouho čekám na 3. epizodu Half-life 2 a slibovaný Half-Life 3, po kterém měli celý příběh Half-Life uvolnit k dispozici filmařům.

No byly tady už ledajaké zprávy a asi nejhorší z nich bylo tvrzení, že episody HL2 byly vlastně už jako HL3, no fuj.


Ale zpět k Portálu. Ten totiž mohu doporučit každému, kdo rád řeší menší logické hádanky (těmi disponoval i HL) a kdo prostředí Half_Life miluje stejně jako já, tudíž že jej vidí už všude - viz předešlý příspěvek :).

Takže stahujte, dokud je to zdarma!

Žádné komentáře: