úterý 11. května 2010

Comenia Script

Vždy jsem psal spojitě - klasickým písmem, které se učí na škole - přečíst to, ale kolikrát dělalo problémy i mně. Stejně mi ale spojité písmo připadá svižnější, dělat pauzy mezi písmeny je sice pak čitelnější, ale připadá mi poněkud pomalé - musel bych asi vyzkoušet (hlavně se to pořádně naučit).

Psát "psace" jsem uměl opravdu rychle a nedělali mi problémy rychlosti diktátů. Později jsem nějak pozapomínal a ulehčoval si velká písmena tiskacími. Nyní když něco chci poznamenat, píši velkým tiskacím písmem (malým neumím). Souvislejší věty a delší text pak "psace".
Ovšem abych pravdu řekl, už asi 3 roky jsem nenapsal souvislejší text rukou na papír (když nepočítám matematické vzorce a příklady).

Teď jsem si zkusil něco cvičně napsat ("psace") a mám ruku takovou zdřevěnělou - už to není ta rychlost jako dříve a pero mi tolik neklouže po papíru - možná o důvod víc zkoušet nové písmo :).

s odkazem na: Radana Lencová (zobrazit ve WikiKomentářích Google)

Žádné komentáře: