sobota 9. ledna 2010

Odložené rozhodování

Dlouho očekávaný Google Phone, tedy NEXUS ONE je venku. Ovšem velkým zklamáním je, že u nás je zatím, tedy doufám, že zatím, nedostupný. Uvidím co se bude dít dále, jelikož mi stejně nezbývá nic jiného než čekat. Abych pravdu řekl, není to jediné zklamání, které mi NEXUS přichystal. Vypadá to totiž, že objektiv postihl stejný problém, se kterým jsme se setkali u HTC HD2 (růžový nádech na fotkách). Dále se mluví o levně vyhlížejících plastech, které v ruce poskytují nejistý pocit a velký strach z pádu na zem. Stejně bych ho musel mít před koupí nejdříve v ruce a sám se tak rozhodnout jestli mi bude vyhovovat. Nejistý jsem totiž i z TackBallu (klitoris), který HTC na Androidí mobily s oblibou dává. Spolu se zklamáním se ale objevila i šuškanda o konkurenci pro NEXUS od HTC.




XPERIA X10, tedy mobil od společnosti Sony Ericsson protáhl svůj datum nástupu na trh na 14. týden, což připadá na měsíc duben. Potěšil ale informací, že bude k dispozici s OS Android 2.0. Další novinkou je informace o uvedení XPERIA X10 MINI, která má být skoro o polovinu menší než její sestřička. Výhodou jistě budou rozměry pro přenášení mobilu, které se ale nejspíše nepříjemně projeví při ovládání dotykového displeje, kde 2,6" je asi tak na hranici použitelnosti. No, asi bych si stejně vybral tu vetší variantu.




Další novinkou je pak asi nečekaná konkurence ze strany společnosti Lenovo. Ta totiž na veletrhu CES 2010 představila konkurenta pro NEXUS ONE s názvem LePhone, který běží na OS Android 2.0. Zatím mne tedy zrovna dvakrát nenadchl.




Sám jsem zvědavý jak vše dopadne a vlastně teď ani pořádně nevím na jaký telefon se těším :). Hlavně že mám jasno aspoň v Operačním Systému.

Žádné komentáře: